To projekt, który odwołuje się do coraz powszechniejszej wśród młodych ludzi potrzeby – przedsiębiorczości. Jego celem jest stworzenie produktu ze wszystkimi jego biznesowymi peryferiami.
To młodzież wybierze jaki produkt chcą stworzyć. Czy będzie to coś materialnego, czy jakaś idea, a może strategia istniejącego już produktu, zależeć będzie od grupy. Młodzież zdecyduje też kto będzie ich liderem, również kto zajmie się realizacją poszczególnych elementów. A będzie ich wystarczająco dużo by znaleźć aktywności dla każdego chętnego.
Będą potrzebni projektanci, koordynatorzy, specjaliści od marketingu, reklamy, graficy, pasjonaci mediów społecznościowych, być może nawet rzecznik prasowy, specjalista od prawa czy analityk rynku. Z pewnością jeszcze kilku więcej.
Bez względu na to, czy będzie to linia odzieży młodzieżowej, książka napisana przez kogoś z grupy, pomysł edukacyjny czy show iluzjonistów, trzeba będzie przygotować wszystko tak, jak w realnym świecie biznesu i na koniec sprawdzić, jak rynek zareaguje na pojawienie się produktu.
My przedstawimy opiekuna, z doświadczeniem w tej dziedzinie. On skonfrontuje wyobrażenia z doświadczeniami odpowiednich specjalistów.